FAQ & Date de Contact

Întrebări frecvente:

Comanda mea va ajunge în condiții bune?

Da.
Tortul va fi ambalat într-o cutie special făcută după dimensiunile lui. Tortul va fi protejat de jur-împrejur cu perinuțe cu aer, special concepute pentru ambalarea produselor foarte fragile (vezi imaginile de mai jos).

Tortul din scutece gata de ambalare cu pungi de aer.
Tortul din scutece pe jumatate ambalat cu pungi de aer
Tortul din scutece gata ambalat

Niciodată nu am avut probleme la transport. Niciun tort nu a ajuns vreodată deteriorat la destinatar.

În cât timp voi primi produsul comandat?

Te rog să îmi acorzi între 3-5 zile lucrătoare pentru expedierea comenzii. În funcție de volumul de lucru din perioada respctivă, timpul de execuție al comenzii tale poate varia.

Dacă ai o comandă foarte urgentă, te rog verifică răspunsul de la întrebarea “Pot opta pentru livrarea mai rapidă a comenzii mele?”.

Pot opta pentru livrarea mai rapidă a comenzii mele?

Dacă te-ai hotărât să plasezi o comandă și ți-e foarte urgentă primirea produsului, voi face tot ce ține de mine ca să îl primești exact atunci când ai nevoie de el.

Te rog să mă contactezi pe e-mail, WhatsApp sau telefonic la numărul +40728299163 ca să discutăm despre intervalul de timp solicitat de tine și costul suplimentar aferent comenzii tale pentru urgență (percep costuri suplimentare pentru comenzile urgente).

În esență, cel mai important lucru e ca în final tu să fii mulțumit(ă).

Ce este un tort din scutece?

Acest tort este de fapt o construcție din scutece aranjate în forma unui tort. Toată structura tortului este susținută din interior de un ax central, astfel că structura va rezista neafectată la înclinări de până la 90 de grade.

La asamblarea acestui tort nu se folosește lipici și nu se atinge partea interioară a scutecelor – cea care intră în contact cu pielea bebelușului.

Construcția aceasta în formă de tort este mai apoi decorată cu panglici textile colorate.

Torturile de scutece sunt utilizabile 100%, ele putându-se desface foarte ușor și toate „ingredientele” se vor putea utiliza.

Torturile includ și loțiuni, creme sau alte produse de îngrijire pentru bebeluși?

Nu.
Nu am inclus în mod intenționat asemenea produse în torturi. Pe piață există o gamă largă de produse de îngrijire pentru bebeluși de brand-uri și calități diferite. Același lucru este valabil si pentru biberoane sau suzete.
Eu sunt mamă, am două fetițe minunate și știu, din experiența proprie, că anumite produse de îngrijire dau rezultate bune la unii copii, în timp ce altora le pot cauza probleme de piele și iritații. Copilele mele, la 8 ani distanță una de cealaltă, nu au tolerat nici aceleași loțiuni de corp și nici aceleași tipuri de suzete sau tetine de biberon. Suzetelele cu formă anatomică nu sunt acceptate de toți bebelușii, sunt unii care le preferă pe cele clasice sau… degețelul.
Eu în zadar m-am străduit să-i dau suzetă fetiței mele! Niciodată nu a acceptat-o, ba chiar era nervoasă dacă încercam să i-o pun în guriță.
Așa că, la torturile din scutece am insistat pe partea estetică și am inclus în ele lucruri general acceptate,  cum ar fi articole de îmbrăcăminte, prosopele și jucării.
Bineînțeles, in cazul în care doriți, voi include în componeța torturilor și produse de îngrijire, doar să-mi specificați marca și tipul de produs.
Dar astea ar fi pe scurt motivele pentru care nu le includ din capul locului.

Pot opta și pentru alte modele decât cele din magazin?

Da!
Fiecare tort este unic în felul său. Pentru că le lucrez eu, până la cele mai mici detalii, pot spune că fiecare are ceva diferit față de celelalte.

Dar ceea ce vezi aici în magazin sunt doar exemple a ceea ce pot face. Contactează-mă prin e-mail sau telefonic și spune-mi ceea ce ți-ai dori. Povestește-mi despre combinațiile de culori, tema pe care ți-o dorești, mesajul cu care vrei să fie personalizat.
Vom lucra împreună la designul dorit astfel încât să facem un cadou memorabil pentru evenimentul tău.

Pot face comanda specificând o altă adresă de livrare?

Da. Cu mare drag îți pot trimite comanda la orice adresă specificată de tine. Te rog să mă contactezi pentru a-ți trimite factura de avans pentru produsul comandat.
Eu voi avea grijă să ajungă acolo unde dorești. Va fi împachetat de cadou și-i voi atașa o felicitare din partea ta cu urarea cerută de tine.
Trebuie doar să îmi scrii la rubrica „Observații” această opțiune atunci când plasezi comanda.

Voi primi exact modelul pe care-l văd în poză?

Pozele pe care le vezi pe site sunt exemplificative. Dar din punct de vedere constructiv, torturile sunt similare cu cele afișate pe site.
Toate produsele sunt făcute la comandă, de aceea culorile sau modelul (în special modelele și culorile de pe păturici) pot diferi puțin de la un tort la altul.

Uneori, depinzând de setările ecranului, culorile pot diferi puțin de cele reale. Dar diferențele nu sunt mari, deci nu va fi greu să-ți dai seama de aspectul real al produsului tău.

Înainte de a-ți trimite tortul prin curier, îți voi trimite fotografii cu el. Vei vedea exact cum arată produsul tău și-mi vei spune părerea ta. Dacă vei dori modificări, le voi face cu plăcere, astfel încât tu să fii în totalitate mulțumit(ă).
Ceea ce îți promit este că va fi foarte asemănător cu ceea ce vezi în poze și, mai cu seamă, se va potrivi cu modelul și tema tortului ales de tine.

Pot cere o altă marcă de scutece pentru tortul meu?

Da. Tortul poate fi construit din scutecele pe care mi le ceri tu.
Pot fi Pampers Premium Care, pot fi Libero, Baby Love sau orice altă marcă.
Pot exista și diferențe de preț.
Te rog să mă contactezi prin e-mail, whatsapp sau telefonic la numărul 0728299163.
Eu îți voi spune atât prețul final cât și termenul de execuție a comenzii tale.

Transportul coletelor și costurile suplimentare

Transportul intern se face prin firma de curierat rapid Fan Courier (dacă nu ai altă preferință).
Fan Courier este o firmă cu acoperire națională, deci coletul tău va ajunge la tine în 24h, exceptând sărbătorile legale în care se pot înregistra întârzieri.

Costul transportului este 20 lei și este specificat în momentul în care plasezi comanda în magazin.
Totuși, dacă produsul tău trebuie să ajungă într-o localitate în care nu există sediu Fan Courier, pot exista costuri suplimentare.
Poți verifica numărul de km exteriori și taxa aferentă accesând lista Fan Courier cu localitatile. sau accesand pagina cu calculul estimativ al transportului. (în cazul în care accesezi ultimul link, te rog să selectezi Timișoara, Timiș ca și localitate de expediție, iar greutatea coletului de aproximativ 3kg)
Clienții au folosit până acum două alternative:
1. mi-au specificat la plasarea comenzii opțiunea de “Ridicare de la sediul Fan Courier” dintr-o localiatte unde există sediu Fan Courier și astfel costul kilometrilor exteriori nu s-a mai adăugat la totalul de plată a comenzii;
2. au optat pentru livrarea la o adresă a unei cunoștințe sau rude dintr-o localitate unde există sediu Fan Courier. (* în acest caz, fie au plătit contravaloarea tortului online cu cardul, fie le-am trimis o factură pe e-mail pe care au plătit-o prin bancă, iar ruda sau cunoștința respectivă nu a mai trebuit să plătească nimic în momentul livrării coletului).

Modalități de plată

Sunt două modalități de plata produselor:

1. în sistem ramburs la primirea coletului.

2. plata online cu cardul prin MobilPay.

În momentul expedierii coletului îți voi trimite (prin e-mail, WhatsApp sau mesageria Facebook) o copie a documentului de transport care îl însoțește. Pe acest document de transport este specificată atât suma de plată (în cazul în care plata se face în sistem ramburs), cât și numărul de expediere (AWB) și vei putea astfel să urmărești stadiul livrării pe website-ul companiei Fan Courier.

Trimite-mi un mesaj

13 + 4 =

Datele mele de contact:

Sunt prezentă și pe rețelele de socializare, doar la un click distanță:


Pin It on Pinterest